Sunday 28 October 2012

Kredens/Display cabinet


Jedne z moich ostatnich nabytkow:) Juz jakis czas szukalam takich dzbankow, i w koncu znalazlam:)
Some of my last purchases.. ;)































Ten kredens oryginalnie byl w kolorze brazowym, nastepnie przemalowalam go na bialo, natomiast jakis czas temu znow naszlo mnie na zmiany i rezultaty widzicie ponizej.. :)  (delikatna przecierka, plus metoda suchego pedzla - na zdjeciu srednio widoczne)

Mysle (mam nadzieje), ze to juz bedzie wersja ostateczna;)

The below display cabinet was originally in brown. 
I first painted it white, and recently I've changed the look again by adding some beige colour onto the doors. I hope this will be the final version.. ;)













Pozdrawiam Was serdecznie, P.

Greetings, P.

5 comments:

  1. Gdzie zdobyłaś te dzbanuszki?
    Biel już się nudzi i Twoja wersja regału jest naprawdę udana.
    Dziękuję za udział w candy, chodź nie pamiętam czy już dziękowałam czy nie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki, bardzo mi milo:)
      Dzbanki mam z TK Maxx. To jeden z moich ulubionych sklepow, tu na Wyspach.. :)Pozdrawiam

      Delete
  2. ja mam na początku roku dostac stary kredens od znajomych..hihihi,,,nawet nie pamiętam jak wygląda:)))..a dzbanuszki faktycznie cudne:))

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit and leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...