Monday, 23 December 2013

Sunday, 15 December 2013

Christmas wreaths

Tak jak w tytule, wianki swiateczne.. Robione hurtowo.. poniewaz jak juz zaczne to skonczyc nie moge;) Jeden zostaje u mnie a reszta powedruje do kolezanek z pracy.


All wreaths have been made using coloured sisal. 


Ozdobilam tez kilka kol styropianowych i stozek, ktory ma robic za choinke:)
Przed pomalowaniem nalozylam gips strukturalny aby uzyskac niejednolita fakture. Po wiecej szczegolow odsylam do jednego z wczesniejszych postow( tutaj)


The baubles and the 'christmas tree' :) are made of styrofoam. I have applied some wood filler to get a nice texture and then painted the items with acrylic paints. You can find a little DIY tutorial in here (click)



Milej niedzieli, pozdrowienia.
Thanks for stopping by.
P.

Link parties:




Sunday, 8 December 2013

DIY - paper christmas tree decoration

Ekspresowa choinka z papieru:)

Dziewczyny z Addicted to Crafts  zorganizowaly kolejny konkurs. Tym razem jest to  konkurs DIY na projekt o tematyce swiatecznej.  Nie daloby mi nie wziac udzialu w zabawie ale z braku czasu musialam wymyslec cos bardzo szybkiego. Do wyzwania zglaszam wiec swoje papierowe choinki:)
Tak jak w tytule - ekspresowe; 20 minut i gotowe:) 
Stozek zrobilam z brazowego papieru a wykonczalam calosc kartkami ze starej (przeczytanej choc srednio ciekawej.. ) ksiazki. 
Mozliwosci jest jednak duzo wiecej  - mozna uzyc papieru do drukarki, papieru do pakowania prezentow czy na przyklad bibuly. Choinke mozna tez pomalowac, udekorowac cekinami, koralikami itd. To juz kwestia gustu.

Kto jeszcze nie zna bloga Addictedtocraftsblog, to polecam.  Dziewczyny sa nie tylko 'uzaleznione' :) ale tez uzalezniaja.. :) 









Lista potrzebnych rzeczy:
Brazowy papier
Cyrkiel
Olowek
Kartki ze starej ksiazki/gazety
Nozyczki
Klej ( Mod Podge)

Mysle, ze instrukcja obrazkowa jest dosc jasna;) Zaznacze tylko, zeby pamietac o podwijaniu paseczkow papieru uzywajac do tego olowka. 


Zycze wszystkim milego i spokojnego tygodnia.
Pozdrowienia

Monday, 2 December 2013

W koncu opuscil mnie jesienny marazm.. i teraz nadrabiam kilkutygodniowe zaleglosci.. 
Skonczylam kilka porzuconych projektow i wzielam sie za generalne porzadki.. :) Odkladam tylko uporzadkowanie papierow.. Pomyslalam wiec, zeby sie jakos zmotywowac.. :)
'Nowe' stare segregatory? Czemu nie? :)
Troche plotna, koronek, transfery i gotowe;)

Below are my 'new' folders.
I covered my old file folders with some linen fabric and decorated them with graphic transfers, lace trims and some fabric remnants. Sorting and organizing my paperwork will be nothing but pleasure now:)


The graphics come from The Graphics Fairy blog










Milego i spokojnego tygodnia. Pozdrawiam
Thanks for stopping by,

Sunday, 24 November 2013

Dopiero listopad a ja juz tesknie za kolorem.. 

It's only November and I already miss the summer..


Milej niedzieli, pozdrowienia
P.

Sunday, 10 November 2013

Halloween


Kilka fotek z naszego Halloween.. :)
 Pomimo mojej zaawansowanej arachnofobii, pajaki rzadzily..  (Bylam i jestem z siebie bardzo dumna.. :-)

A few pics from our Halloween party.
Despite my 'advanced' arachnofobia, spiders ruled.. :) 
( I  was very proud of myself.. :)
















Mam nadzieje, ze milo spedzacie weekend;) Zycze spokojnego tygodnia :)
P.


Sunday, 3 November 2013

Pumpkin 'Baby Boo'

W koncu i ja mam malenkie biale dynki;) Musialam az jechac na farme dyn zeby je znalezc.. ;)

It took me a while to find the little white pumpkins but I've finally got them;) They're so cute, aren't they? :)






'Kolekcje' dyniek powiekszylam o kilka zrobionych z masy papierowej, ktore pomalowalam na bialo i ozdobilam decoupage. Zrobilam tez jedna ze sznurka.. ;) Widzialam kilka fajnych zdjec na Pinterest i musialam sprobowac:)

The below paper mache pumpkins have been painted white and I have decorated them using Decoupage.
I have also made a twine pumpkin :)  I have seen so many photos of those on Pinterest and a few cool tutorials, so just had to have a go.. :)










Zycze milego tygodnia;) Pozdrawiam
Thanks for stopping by.
P.

Saturday, 26 October 2013

Have a good weekend everyone!


White, orange or maybe bluish pumpkin?:)  I can't decide which one is my favourite... They're all so pretty:)








Saturday, 19 October 2013

Paris Grey kitchen cabinets..

Tak jak pisalam w poprzednim poscie, szafki kuchenne sa juz pomalowane;)
Taki niewielki naklad finansowy a taka duza zmiana (jak dla mnie przynajmniej) i tyle radosci;)
Odkad wprowadzilismy sie do naszego gniazkda (w czerwcu minelo 2 lata) marzyla mi sie nowa kuchnia. Myslalam o nowych szafkach, pozniej o nowym frontach a w koncu stanelo na zakupie dwoch puszek farby kredowej Annie Sloan:) 
Szafki w kuchni zrobione sa ze zwyklej plyty MDF a obylo sie bez farby gruntujacej, papieru sciernego itd. Wystarczyly tylko 2 warsty farby. Kupilismy 2 puchy ale zuzylam tylko jedna, i to nie cala. Farba ta jest naprawde wydajna. Jesli ktos ma ochote poczytac wiecej o farbie Annie Sloan, odsylam do wczesniejszch postow, np tu.
Farbe trzeba zawsze zabezpieczyc woskiem bezbarwnym. Zazwyczaj wystarcza jedna warstwa ale w zwiazku z tym, ze sa to meble w kuchni, nalozylam chyba ze 3. Na koniec dodalam jeszcze troche wosku ciemnego, ale to juz tylko po to by uzyskac odpwowiedni efekt koncowy;)
Bardzo podobaja mi sie jasne kuchnie wiec caly czas myslalam o jakims kremie albo o zlamanej bieli ale w zwiazku z tym ze nie planowalismy teraz zmiany blatow, pomyslalam, ze dobrze wygladalby szary. Stanelo na popielu. Kolor, ktory uzylam to Paris Grey. Ma troche inny odcien niz myslalam, ale podoba mi sie i jestem zadowolona.
Na okapie zrobilam transfer uzywajac grafiki znalezionej na Graphics Fairy.
Transfer nie jest idealny ale to moj pierwszy wiec i tak jestem z siebie dumna;)
Musze jeszcze wspomniec o nowych galeczkach. Gipsowanie, wiercenie to juz oczywiscie zasluga mojego meza;) Zreszta nie tylko to, bo pisze wszedzie 'robilam', 'malowalam' a tak naprawde to,' robilismy', 'malowalismy'...  :) Srednio byl z tego powodu zadowolony.. ale obiecalam, ze to juz moj ostatni projekt.. Chyba musialam byc malo przekonywujaca, bo nie uwierzyl.... ;)

Zdjecia sa sredniej jakosci i nie oddaja dobrze koloru, ale to najlepsze jakie moglam zrobic przy tej pogodzie..


Kitchen makeover on a budget:)
Once again for my project I used the amazing Chalk Paint (Decorative Paint by Annie Sloan), that I absolutely love:)
No need to sand or prime, just two coats of paint, a little bit of wax, and you're done:) 
The only prep work we did was to clean the cupboards with the sugar soap.
We painted two coats of Paris Grey, and as it's the kitchen furniture we used three coats of clear wax for protection, plus a litlle bit of dark wax to age and give texture.
I was convinced we would need at least two tins of paint be we used just one;)

Thinking of a new kitchen or a kitchen makover, I was considering new units or new fronts but actually what I needed was just two coats of paint and a little bit of wax. How cool is that;) 
I decorated the cooker hood with a transfer ( not ideal, but it was my very first one so happy with it anyway;) I have used one of the fab graphics from The Graphics Fairy. I am sure most of you is familiar with it already, but if not, check it out;)

We have also removed the old metal door handles, and replaced them with wooden door knobs. 
And that would be it.  Job done;)
I honestly can't think of any other paint I could use for painting MDF units, that would be so easy to use ,and which would give such a nice result:)
I love my 'new' kitchen;)
  


















The 'before' look


Przesylam pozdrowienia i zycze wszystkim milego weekendu;)
Thanks for stopping by. Have a good weekend 
P.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...