Saturday 13 October 2012

The birdie wreath

I have finally found some time to make the decorative wreath, that I wanted for some time. However I've ended up with not just one, but three.. The smallest one (first pic), I am going to hung in the hallway. No plans, or rather no room for the other two, but I am sure I'll think of something.



Juz od jakiegos czasu zbieralam sie do zrobienia jakiegos wianka dekoracyjnego do naszego holu, i w koncu znalazlam chwile. Oczywiscie nie skonczylo sie na jednym ale na trzech..  :) Pewnie 'zawisnie' u nas :) ten najmniejszy ( 2 pierwsze zdjecia). Na dwa pozostale raczej nie znajde juz miejsca, choc moze cos wymysle.. :)

















3 comments:

  1. Te wianuszki są śliczne. Musisz koniecznie pokazać je wiszące u Ciebie w holu. Są idealną ozdobą jesiennych wnętrz . Masz talent. Sama chętnie taki bym u siebie zawiesiła.
    Pozdrawiam i witam w blogowym świecie.
    Zapraszam do mnie.
    m3moluchy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo dziekuje za mile powitanie:) Musze przyznam, ze ten pierwszy komentarz sprawil mi duzo radosci;)Nie liczylam, ze ktos mnie tu tak szybko odwiedzi. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. no, no, całkiem dobry początek :-) No i wersja anglojęzyczna, ja też miałam zamiar tak robić, ale szybko mi się odechciało, dlatego podziwiam jeszcze bardziej.

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to visit and leave a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...